27 grudnia 2007
12:05
Info



PATRONATY MEDIALNE INFOMUSIC NA LIŚCIE MERLINA
Z nieukrywaną przyjemnością donosimy, że trzy z ostatnich patronatów medialnych INFOMUSIC: "Oxygene 30th Anniversary", "Ram Cafe 2", "Raising Sand" wyjątkowo dobrze sobie radzą na liście bestsellerów sklepu internetowego Merlin.
Pierwsze z nich, w najbogatszej edycycji, zawierającej płytę CD, DVD oraz okulary do oglądania obrazu w 3D, uplasowały się na miejscu 14 przebijając ostatni krążek Możdżera oraz debiutancką płytę zespołu Feel.
Składanka radia RAM od miesiąca okupuje listę Merlina, zaś obecnie zajmuje miejsce 23, poprawiając wynik swej poprzedniczki sprzed roku. Jak do tej pory wydawnictwo zdobyło jedną Złota Płytę i prawdopodobnie może już liczyć na drugą.
Z kolei "Raising Sand" to propozycja Planta i Krauss, uderzająca w klimaty country i blues, co stanowi niezbyt popularne połączenie w naszym kraju i m.in. z tego względu cieszy nas rosnące zainteresowanie powyższą płytą - krążek zajmuje pozycję 39. Płyta w ciągu jednego tygodnia osiągnęła w USA liczbę 200 tys. sprzedanych egzemplarzy.
Jean Michel Jarre - Live in your Living Room (trailer)
Pierwsze z nich, w najbogatszej edycycji, zawierającej płytę CD, DVD oraz okulary do oglądania obrazu w 3D, uplasowały się na miejscu 14 przebijając ostatni krążek Możdżera oraz debiutancką płytę zespołu Feel.
Składanka radia RAM od miesiąca okupuje listę Merlina, zaś obecnie zajmuje miejsce 23, poprawiając wynik swej poprzedniczki sprzed roku. Jak do tej pory wydawnictwo zdobyło jedną Złota Płytę i prawdopodobnie może już liczyć na drugą.
Z kolei "Raising Sand" to propozycja Planta i Krauss, uderzająca w klimaty country i blues, co stanowi niezbyt popularne połączenie w naszym kraju i m.in. z tego względu cieszy nas rosnące zainteresowanie powyższą płytą - krążek zajmuje pozycję 39. Płyta w ciągu jednego tygodnia osiągnęła w USA liczbę 200 tys. sprzedanych egzemplarzy.
Jean Michel Jarre - Live in your Living Room (trailer)
więcej: www.merlin.pl
reklama