
Multimedialna współpraca Groove Armada i Bacardi
Groove Armada - światowej sławy grupa muzyczna i BACARDI - producent najpopularniejszego rumu na świecie, wprowadzają nowatorski sposób rozprowadzania muzyki.
Inicjatywa, kryjąca się pod nazwą BACARDI B-LIVE Share, zachęca słuchaczy do dzielenia się muzyką ze znajomymi i do legalnego ściągania jej za darmo. W tym celu uruchomiona została specjalna platforma internetowa www.bliveshare.com. Za jej pomocą można zdobyć cztery najnowsze nagrania Groove Armada, zanim mini album pojawi się w regularnej sprzedaży.
Premierę sklepową mini albumu Groove Armada zapowiedziano na 1 marca br. Składa się on z czterech utworów, które za pomocą innowacyjnej stronie internetowej BACARDI B-LIVE Share już teraz są do zdobycia. Jest to pierwsze tego rodzaju przedsięwzięcie na świecie. Pozwala nie tylko na legalne ściąganie muzyki, ale także na dzielenie się nią z przyjaciółmi i znajomymi. Zasady są proste: należy zarejestrować się na stronie www.bliveshare.com (wymagane jest ukończenie 18 roku życia). Każdy nowy użytkownik, otrzymuje swój własny unikalny profil i zarazem uzyskuje dostęp do pierwszego z czterech nagrań. To właśnie nim należy podzielić się ze znajomymi, by móc posłuchać kolejnej ścieżki. Im więcej osób zaprosi użytkownik do swojej społeczności, tym więcej nagrań zostanie mu udostępnionych. Możliwe są trzy sposoby zapraszania:
· tradycyjny, poprzez wysyłanie znajomym linka ze swoim unikalnym adresem;
· użycie widgeta (specjalnej aplikacji), dostępnej na stronie www.bliveshare.com i dodanie go do swojego konta na Facebook.com;
· umieszczenie odnośnika do własnego profilu na BACARDI B-LIVE Share na swojej stronie internetowej, blogu czy profilu w Myspace.com
„Dzielenie się muzyką zawsze miało miejsce. Problem stanowi rozdawanie muzyki, które jest wyłącznie działaniem jednorazowym, a przecież kiedy się z kimś dzielisz, robisz to z radością” mówi Andy Cato z Groove Armada. Właśnie możliwość dzielenia się jest najważniejsza w projekcie BACARDI B-LIVE Share, ale i zmniejszenie dystansu pomiędzy artystą i fanami, jaki istnieje w przypadku tradycyjnej sprzedaży w sklepie.
(Pegasus Group)