
Great September przedstawia program konferencji
Udział potwierdzili m.in. Sanah, Ralph Kamiński oraz najważniejsi przedstwiciele branży muzycznej.
Lista artystów i artystek, które zobaczymy 15-17 września w Łodzi, stale się wydłuża. Przybywa zarówno znanych nazwisk, jak i tych, o których dopiero będzie głośno. Jednak nie samymi koncertamiżyć będą uczestnicy i uczestniczki Great September. Organizatorzy postanowili odkryć karty związane z konferencyjną częściąnowegowydarzenia. Poznaliśmy tematy paneli oraz osoby, które będą w nich uczestniczyć. Nie mogło zabraknąć najważniejszych postaci polskiej sceny muzycznej oraz dziedzin z nią związanych.
Great September to połączenie festiwalu muzycznegoi konferencji branżowej. Z jednej strony uczestnicy będą mieli okazję zobaczyć ponad sto koncertów, zarówno popularnych twórców, jak i debiutantów. Drugą, niemniej ważną częściąwydarzenia, jest konferencja. Wjej ramach odbędzie się wielespotkańo charakterze merytorycznym, w tym panele dotyczące najważniejszych tematów, jakie dziś iwprzyszłości dotykać będą rynku muzycznego w Polsce i na świecie.
Organizatorzy Great September chcą nie tylko być na bieżącoz najbardziej aktualnymi trendami, lecz je wyprzedzić, by dostarczyć uczestnikom możliwie jak najświeższą wiedzę. Dlatego do udziału zaproszeni zostali najlepsi specjaliści i specjalistki w swoich dziedzinach, czyli osoby, które kształtują branżę muzyczną. Wśród nich są też takie osoby,któretylkopozornie nie są związane z muzyką. Słowo “pozornie” jest tu kluczowe-w XXI wieku światy sztuki i nowych technologii przenikają się bardziej niż kiedykolwiek wcześniej, a jeśli dodamy do tego ogromnie ważne wątki biznesowe,czy społeczne, to otrzymamy kompleksową oś zmiennych, mających pośredni lub bezpośredni wpływ na to, jak będzie wyglądać przyszłość sceny w całej jej
rozpiętości.
Wśród tematów zaplanowanych paneli nie mogło zabraknąć wątków, które nieustannie budzą ciekawość,
czyli dotyczących poszukiwania talentów i kreowania karier w erze TikToka, metaverse czy NFT, dyskusji na temat dominacji rapu, a także obecności marek przy dużych muzycznych przedsięwzięciach.To zaledwie wycinek dopracowanej i zróżnicowanej części merytorycznej, potwierdzającej ambicje Great September jakofestiwalu showcase’owego, gdzie wnikliwie analizuje się trendy i wyznaczakierunki rozwoju.
1.Czy wszyscy mamy talent tylko nie każdemu jest dane go zaprezentować?
O łowcach talentów w Polsce
Paneliści:Maciej Woć (Sony Music Polska), Paweł „Józek” Jóźwicki (Jazzboy), Anna Wysocka
(Fonobo)
Prowadzący:Bartek Chaciński(Polityka)
2.Promocja marek na festiwalach muzycznych
Paneliści:Rafał Jakubowski (mBank), Jerzy Holub (Mastercard),Hubert Sypuła (CEDC),Joanna
Wojtasik(Rossmann)
Prowadząca:Gabi Drzewiecka(Chillizet, TVN)
3.Rap to nowy pop? Dominacja wytwórni SBM Label: historia, rozwój, przyszłość
Paneliści:Bartek Czarkowski, Solar
Prowadzący:Marek Fall(Newonce)
4."To człowiek tworzy metamorfozy". Talent i autokreacja, czyli jak zostać artystą idealnym.
Rozmowa Anny Gacek z Ralphem Kaminskim
5.Metaverse i NFT-czy technologia blockchainowa zmieni świat muzyki
Paneliści:PanWinyl (POLVINYL), Jacek Głowacki (thesimplest.art),Aga Samitowska
(whocares.media)
6.Rynek koncertowy w Polsce-życie po życiu
Paneliści:Tamara Przystasz (Follow TheStep), Michał Fałat (East Eventz), Magda Dubrawska (Sold
Out)
Prowadzący:Jarek Szubrycht(Gazeta Wyborcza)
7.Siła TikToka-czy jeden miliard ludzi może się mylić?
Paneliści:Anna Błaszczyk (Sony Music Polska), Franek Warzywa, Młody Budda
ProwadzącaAgnieszka Szydłowska
8.Sanah-od królowej dram do królowej hal
Paneliści:Sanah, Jan Kubicki(Magic Records)
Prowadząca:Gabi Drzewiecka(Chilizet, TVN)
www.greatseptember.pl
Część konferencyjna Great September odbędzie się przy ul. Piotrkowskiej 217 w godzinach popołudniowych.
Szczegółowy harmonogram zostanie przedstawiony wkrótce.
Great September Showcase Festival & Conference odbędzie się w dniach 15-17 września w klubach i
miejscach kulturalnych w Łodzi. Cena biletu na trzy dni wynosi 129 złotych (do 31 sierpnia, od 1 września cena
wzrasta do 149 złotych). Wejściówki można kupić za pośrednictwem serwisów eBilet oraz Eventim. Szczegóły
na stronie: www.greatseptember.pl.
Organizatorem wydarzenia jest Fundacja Independent
Partner główny: Miasto Łódź
Sponsor: Czujesz Klimat? Rossmann
Mecenas: mBank, Mastercard
Partnerzy strategiczny: Łódzkie Centrum Wydarzeń, MAKiS, EC1
Partner: Strefa Jelenia
Facebook: https://www.facebook.com/GreatSeptember
Instagram: https://www.instagram.com/great_september/